vrijdag 19 november 2010

ik ben gevloerd door een longontsteking :(

ik was al een paar dagen niet lekker,
maar gisteren dacht ik het gaat niet goed, de medicijnen voor me astma deden hun werk niet meer naar behoren,
en vanmorgen had ik het zo benauwd dat ik snel de huisarts heeft gebeld ik kon gelukkig gelijk langskomen,
en mijn angst werd beantwoord, dat ik aan de rechterlong een ontsteking heeft:( hopelijk slaat de antibiotica
snel aan.
ik probeer het weekend nog wat op me blog te plaatsen, maar nu ga ik onderduiken.
groetjes Adriana

3 opmerkingen:

  1. Probeer maar goed uit te zieken, longontsteking krijg je net zo snel en onverwachts als de griep.
    Hopelijk slaan de medicijnen snel aan, heel veel beterschap.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap !! Ziek maar goed uit. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana