donderdag 28 april 2011

nieuwe jurkje aangetrokken;)

Zo af en toe moeten we weer wat anders aantrekken he;)
wat vinden jullie van de nieuwe achtergrond? 
ook een mooi setje aanvragen? 
ga maar eens kijken wat voor moie blogs setjes je kan aanvragen.
Ingrid weer bedankt voor het mooie setje.

Ik probeer wat vaker langs te komen,
maar heb de laatste tijd veel last van me handen,
echt balen kan amper een schaartje vast houden, en de pc wil ook niet echt lukken,
hopelijk is het van voorbijgaande aart
Groetjes Adriana

2 opmerkingen:

  1. Hoi Adriana , wat een frisse en mooie jurk heb je aangetrokken....Daar word je helemaal vrolijk van. Ik hoop voor je dat je snel weer aan de freubel kunt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas, de Meet and Greet gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana