zondag 7 augustus 2011

afwezig door een druk leven;)

Ik probeer weer snel de draad op te pakken om met mijn kaartjes bezig te zijn,
ik heb op dit moment een logeetje, maar kan ook zijn dat ze nog wel 3 maanden blijft;)
waar 4 eten kan nummer 5 ook aanschuiven zeg ik altijd maar, haar zorgen proberen we te delen en oplossingen zoeken, ze is op de goede weg.
en ik zeg altijd komt allemaal goed, als je maar het geduld kan opbrengen om het tot een goed eind te laten komen.
  Tot snel:)

Groetjes Adriana

1 opmerking:

  1. Hoi Adriana

    Ik heb je blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
    Ben dus gelijk volger geworden.
    Zal je blog dus geregeld bezoeken.
    Verder een fijne zondag


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana