woensdag 16 november 2011

en hier is mijn creatie...

voordat ik het weer vergeet, hier is mijn creatie van het project scrappen bij Scrapcorner,
zoals ik al eerder had verteld ben ik weer gezellig bezig geweest bij Ageeth, ze had voor ons bedacht laten we eens een klerenhanger pimpen, hieronder kan je mijn resultaat bekijken:)
met veel trots laat ik de trouwfoto van mijn lieve ouders zien,
jammer genoeg kan ik ze niet meer omarmen, maar elke dag gaat mijn gedachten uit naar deze 2 lieve mensen die mij zoveel liefde en warmte hebben gegeven,
dank je wel mama en papa


Groetjes Adriana

5 opmerkingen:

  1. Hoi Adiana , wat een prachtig project !! En wat gaaf om op die manier de foto van je ouders iedere dag te kunnen zien.... ik neem tenminste aan dat je het een mooi plekje hebt gegeven. Prachtig papier en mooie details. Compliment !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hangt nu nog aan de deur, omdat we druk bezig zijn in huis, maar reken er maar op dat het een ereplaats krijgt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige hanger heb je gemaakt.
    hele mooie vintage layout heb je gemaakt.

    en leuk dat je volger bent geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Adriana, ik kwam via via op je blog terecht. Wat een mooie creaties maak jij! Ik kom zeker vakar langs. Tot een volgende keer. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige hanger heb je gemaakt.
    hele mooie vintage layout heb je gemaakt.

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana