woensdag 20 maart 2013

ik heb mijn blognaam aangepast.

wat vinden jullie van de naam?
ik blijf natuurlijk de proud granny;)
het blogadres blijft wel hetzelfde dus jullie zijn niet van mij af hahaha
is de tekst goed te lezen op mijn blog??
hebben jullie commentaar op iets laat het mij gerust weten,

en wat vinden jullie van het lente layout?
ik vind hem super..
ook dit keer weer van 
    
                                                          Ingrid Van Den Bergh
                                                    Ga eens bij haar blog kijken.
                                                  cute-bloglayouts

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig zo cards from Adriana, mooie achtergrond echt lente,
    nu alleen nog in het echt brrrr wat blijft het toch koud.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana
    De naam is erg leuk en ook je uitstraling ziet er heerlijk fris uit en al die veranderingen maak niet uit want je blijft toch een proud granny
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi en gezellig uit. ik moest alleen het lettertype vergroten maar dat is geen enkel probleem.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana