woensdag 13 maart 2013

mijn kleinzoon is gisteren met spoed in het ziekenhuis opgenomen:(


Onze kleinzoon is gisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis,
hij had hoge koorts en was erg slap en reageerde niet meer ,
Mijn dochter vanaf haar werk gelijk naar het ziekenhuis, 

de kleine moest de nacht doorbrengen in het ziekenhuis,
vanmorgen heeft hij een ECG gehad.
en nu maar afwachten op de uitslag...

bid allemaal met me mee meiden!!!


*******
woensdag 13-03-2013
s'avonds 20.30 uur.

hij mocht in de namiddag naar huis,
de koorts was weg, maar me dochter belde net weer op 
dat de koorts weer omhoog was naar bijna 40 graden:(
dus weer het ziekenhuis bellen:(
ik heb nog niks verder gehoord...
wachten duurt zo lang:(,
ik kan zelf niet naar haar toe, ben geveld door de griep of zoiets,
ik neem geen risico dat hij nog zieker wordt.


11 opmerkingen:

  1. Ohhh heftig hoor....even afwachten en sterkte gewenst hoor.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zullen jullie geschrokken zijn, hopelijk gaat het snel beter met je kleinzoon en mag hij weer snel mee naar huis. ik zal een kaarsje voor hem branden, heel veel sterkte

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Adriana, wat erg en vervelend dit kleine zieke mannetje!!! Was de koorts dan vanochtend alweer wat gezakt? En hebben ze geen idee wat hem zo ziekt maakt? Sterkte en als het je lukt laat ons dan vanavond maar weer even weten hoe het met hem gaat....Er word aan jullie gedacht...

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh adriana
    jeetje wat zal dat een schrikken geweest zijn voor jullie allen!
    hopelijk komt alles snel weer goed en wens allen veel sterkte en dat je maar gauw van de schrik weer mag bekomen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe gaat het nu met je kleinzoon.
    Wens je sterkte.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk gaat het snel beter met hem, sterkte hoor.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Adriana wat heftig zeg en zeker als je zelf ook nog ziek bent.

    Heel veel sterkte en hopelijk houden ze hem daar totdat hij weer helemaal top is.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreselijk je bent al machteloos en zeker als je zelf ook nog ziek bent.
    Heel veel sterkte.
    Hoop dat ze hem heel goed onderzoeken en goede medicatie geven.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel beterschap voor je kleinzoon ! Ik hoop dat je gauw weer wat hoort hoe het nu met hem gaat. Voor jou ook beterschap en je hebt groot gelijk dat je thuis blijft ivm je griep.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Adriana wat vreselijk is dit, en net nu je je dochter wilt helpen heb je zelf de griep....maar goed dat je weg blijft want de koorts is al veels te hoog voor dit kleine manneke. Z n hoopje ellende met z n lief smoeltje....ik hoop dat alles weer snel als vanouds is.
    STERKTE Liefs Ghea XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana