woensdag 7 augustus 2013

trek je niks van aan

trek je niks van aan als je op mijn blog wil komen en je ziet staan...
Ik ben het aan het onderzoeken,
Meer informatie

ik heb niks anders op me blog gezet, opeens kreeg ik deze melding.
Gevaar: malware gedetecteerd.
Google Chrome heeft de toegang tot deze pagina op
cardsfromproudgranny.blogspot.nl geblokkeerd.
Er is inhoud van blogamation.com, een bekende bron van malware,
op deze webpagina ingevoegd.
Als u deze website nu bezoekt,
is de kans heel groot dat uw computer met malware wordt geïnfecteerd.
Malware is schadelijke software die zaken als identiteitsdiefstal,
 financiële verliezen en permanente verwijdering van bestanden veroorzaakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana