maandag 23 september 2013

MIDWAY REMINDER CHALLENGE SKETCH #3

Goedemorgen medefreubelaars,  hier zijn we dan met de 
MIDWAY REMINDER van sketch # 3 

Scrollen jullie ook even naar beneden in dit bericht want daar staan uiteraard nog meer prachtige creaties van het Designteam....doen jullie vooral mee, we zijn erg benieuwd wat voor prachtige creaties jullie gaan maken hoor. Tevens maken jullie een kans op een mooie prijs. Kijk maar eens......hier is nog een keertje de sketch waar jullie je creatie mee kunnen maken. Je mag van alles maken zolang de Sketch er maar in terugkomt.....Veel plezier......


SKETCH # 3


SPONSOR  SCRAPCORNER 




Onze gastdesigner voor deze challenge is 






Hier zijn de prachtige creaties van Team B




Jolanda - Jolanda's kaartjes














 En hier zijn nogmaals de prachtige creaties van Team A

Marjoleine - Mar-scrap-a-holic



  



Margreet - Margreet's scrapcards 




3 opmerkingen:

  1. Super wat een prachtige kaarten hebben ze gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana, ik wil je eventjes persoonlijk bedankt voor het prachtige verjaardagskaartje die ik mocht ontvangen van jouw persoontje, super bedankt en hij hangt hier te pronken op mijn deur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden en een schitterende babykaart heb jij er van gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana