dinsdag 29 oktober 2013

Cheerful Sketches Challengeblog


SKETCH #5 DE CHALLENGE 

LOOPT VAN 28-10-13 TOT  22-11-13

wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat
zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE  gebruikt. Heel veel plezier met de opdracht ladies.
Ik ben benieuwd waar mee jullie ons gaan verrassen. 
Dit is mijn voorbeeld kaartje,

Onze sponsor is: 
DOE@DING


Een kaarten kit




1 opmerking:

  1. Super wat heb je weer en pracht kaartje gemaakt.
    Schattig met die schaatsen erop.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana