woensdag 11 december 2013

cards-etc-shop KERST ORNAMENT (IN TWEE MATEN)


Ik heb voor Cards Ect. Shop....deze schitterende Ornament gemaakt.
met kerstscrappapier van de Action komt het hier aardig in de kerst sfeer. 
Dit is de kleine variant en er is ook een maatje groter.
Je kan ze samen maken en het staat natuurlijk enig bij elkaar....Jolanda heeft een schitterende variant gemaakt met kerstlampjes erin...hoe sfeervol staat dat met deze donkere dagen voor......kerst!
ik heb er verder niks op of in gemaakt, ik vond het zo al leuk genoeg.
maar laat je eigen creativiteit erop los:)

2 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig, ook zonder lichtjes, echt heel creatief, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful ornament, Adriana. hope you had a wonderful christmas! Happy new year to you and your loved ones. Hugs, Elizabeth x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana