dinsdag 11 november 2014

mijn creatie van de clubdag Cutie Kaarten Vitrine

hierboven zien jullie,
mijn creatie van de clubdag Cutie Kaarten Vitrine
4 oktober samen met mijn lieve vriendin Yvonne, 
op naar het Dorpshuis de Biezen te Hagestein,
we hadden er weer zin in:)
was weer super goed georganiseerd door Chantal en haar mede beheersters van de club:)
dames nogmaals bedankt voor de leuke dag,
we werden weer verrast door een geweldige workshoppakket gesponsord door Astrid van Astrid van Creashop Duymelot.

 De gebruikte materialen zijn:
 Drieluik
Kaartkarton creme/ kraft
Scrappapier van Maja desingn Vintage Frost Basics Christmas
Dutch Doobadoo mal shape art label romantic
stansjes van: Marianne design LR0136( kerstboom)
                          de plaatjes zijn van                            
                      Maja Design - Vintage Frost Basics: New Arrival in the Shop!

Sneeuw: zelf gemaakt met gesso en bloem
en Bloemetjes komen ook uit het clubdagpakket.
ik heb nog genoeg matriaal over om nog meer creaties te maken:)

18 April 2015 zijn we weer van de partij op de clubdag van  


2 opmerkingen:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana