zondag 29 maart 2015

Zit echt niet stil hoor;-)


Ondanks dat ik met me knie moet rusten, zit ik niet stil, 
paar weken geleden met uit bed stappen mijn linker knie verdraaid.
eerst een paar weken fycioterapie, maar werd niet beter, ging steeds meer pijn doen, en trappen lopen werd een hel, evenals gaan zitten of staan, tranen liepen soms over me wangen.
terug naar de huisarts, dan maar foto's maken, niks op te zien, toen werd ik ingetape, maar ook dat wilde geen vooruitgang geven, weer terug maar nu naar de orthopeet. 
tja dan een MRI scan, en jawel was toch geen aanstelleritis, een scheurtje in me meniscus en kruisband, ik riep het intussen al 6 weken, er is wat gescheurd...
via de gipskamer kreeg ik een brace, van me lies tot me enkel, 6 weken rust. jaja
ze willen me gek hebben.
dat is niks voor mij, ik kan niet lang stil zitten, ten eerste ben ik een te druk persoontje;)
en ten tweede met artrose moet je toch in beweging blijven, dus due brace hangt in de boom hahahaha
morgen een nieuwe afspraak, hopelijk krijg ik een kniebrace dat ik me beter kan bewegen.
maar goed los van dit al ben ik lekker bezig geweest met mijn liefhebberij;)
zal de laatste kaartjes even voor jullie showen:)'






4 opmerkingen:

  1. Mooie serie kaartjes, Adriana.
    Sterkte met je knie....hopen dat je straks je knie brace krijgt.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Adriana,
    Gezellig dat je meedoet met de candy op mijn blog en natuurlijk kom ik ook even bij jou gluren. Volgen doe ik je al een poosje...
    Maar wat een super lieve kaarten heb je gemaakt, prachtig met die zachte kleuren!
    Je onderste kaart vind ik geweldig mooi! De bloemen vlinders en het lint maken hem helemaal af!!
    Veel beterschap met je knie...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je me hebt gevonden, Adriana! En ja, DAB kom ik even bij jou gluren. Wat maak je leuke kaartjes. Ik wens je heel veel sterkte met je knie, hopelijk kun je snel weer uit de voeten, want stilzitten is ook niet alles! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, I'm Dzung Mac, nice to meet you :x
    Thanks for great job, I love all things handmade products, DIY crafts such as crepe paper flowers, paper cutting, origami, Quiet book, valentine card/gift, birthday card/gift, christmas card/gift, christmas card/gift,...

    There're some video clip about handmade tutorial step by step here:
    rose paper flower
    If you are interested in it please follow/like/comment my channel
    Thank you God bless u :x
    How to make paper flowers

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana