vrijdag 15 januari 2016

verjaardagskaartje Januari

Goedemorgen lieve volgers:)
als eerst wil ik jullie een paar verjaardagskaartjes laten zien,
Mijn man was 11 januari 66 jaar geworden,
hij houd van vissen, maar doordat ik wat slecht te been ben, moet hij eerst helpen met klusje en daarna kan hij gaan vissen;)
vandaar dit kaartje gemaakt:)
bij de club Het Creatieve Hoekje
doe ik onderanderen mee met de verjaardaglijst,
de onderste 2 kaartjes heb ik voor de 2 jarige van Januari gemaakt:)
kaartje hieronder is voor,
Ria Beumers.
en het kaartje hieronder is voor,
Amanda van Gessel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana