vrijdag 8 april 2016

Kaartje voor kleinzoon stampinup number-of-years

3 April was mijn Kleinzoon 4 jaar geworden :)
hij kreeg van mijn dochter een echte voetbalfiets:)
opa kocht er een echte leren bal bij:)
en ik maakte een voetbalkaartje:)

hij vond het super mooi:)
de stempels zijn van Stamping up, Great Sport en number of years, 
en de blauwe honinggraat achtergrond is gemaakt met de Hexagon Hive Thinlits Die.
het is een super gave stempelset number of years, vooral voor verjaardagkaartjes, maar ook voor zoveel jaar getrouwd enzovoort:)
als je geintresseert ben om ook aan een stempelset te kopen, laat het me gerust weten...
Mail mij
cards.from.proud.granny@gmail.com




2 opmerkingen:

  1. Heel gaaf dit kaartje voor je kleinzoon Adriana...leuke frisse kleurtjes ...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana