maandag 30 januari 2017

Kerstsokken



Hoi Lieve allemaal hier al terug met een nieuwe post
Ik laat ik jullie 2 maal een Kerst-sok zien, 




Het patroon heb ik gevonden op internet.
hierbij het patroon.
 Ik wens jullie nog een fijne avond
Bedankt dat je langs kwam en voor je fijne reactie
Rest mij nog te zeggen.
Materiaal alles van Stamping up, 
Volgende keer komt weer een uitgebreide lijst met producten die ik heb gebruikt;)
ben je nieuwsgierig naar producten van Stampin up???
of ook gratis producten???
tot eind maart mag je een gratis product uit zoeken vanuit de speciale magazine sale a bration
Als je vanaf elke 60 euro besteld...
dus 60 euro 1 product, 120 euro 2 producten enzovoort.

stuur mij gerust een email dan krijg je meer informatie,



1 opmerking:

  1. 2 prachtige kerstsokken Adriana zo leuk met die mooie accentjes erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana