zondag 7 mei 2017

Stampin' Up! ~ Rose Wonder


voor de verjaardagslijst van  de club Cards & more, 
dit kaartje voor Jolijn gemaakt.
papier en de stickers komen uit de 
maak ik eerstop doos;)
de roos is van,
Rose Garden Thinlits Dies
uitgeponst met de big shot.

Stampin'Up® produkten worden niet verkocht in (online) winkels maar kunnen alleen worden besteld bij Stampin'Up® demonstratrice's. Ik ben een onafhankelijke Stampin'Up® demonstratrice en wil je graag helpen om Stampin'Up® producten te bestellen en te zorgen dat ze goed af worden geleverd op jouw adres.
wil je meer weten over Stamping up producten, mail me dan gerust met je vragen,
ik zal je zo snel mogelijk antwoorden.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje Adriana! En het blijft zo leuk om een kaart te sturen op een verjaardag! Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana