donderdag 27 januari 2011

baal nog meer....

Gisteren vroeg me bed uit, omdat de slaapkamer leeg gemaakt moest worden, dus ik met me stijve (reuma)leden maten slaapdronken even snel een was op willen hangen en de andere slaapkamer, maar de avond daarvoor de ombouw van ons bed naar de andere kamer verplaats, en laat ik nou met me kleine teentje het ombouw opzij willen schoppen, alles wat opzij ging was me teentje:( auauauau ik viel ook nog eens naar voren opvangen op me handen lukte ook niet heel goed, blauwe knieƫn blauwe elleboog, en een gebroken kleine teen:(
de woningbouw af moeten zeggen omdat ik naar de dokterspost moest en denkelijk naar het ziekenhuis voor foto's,
goed me teentjes in de tape, want gipsen kan niet,
de tegelzetter kwam vanmorgen netjes op tijd, hij verder de slaapkamer leeg gehaald, want deze dame kan even niks doen,hij voor de zoveelste keer aan de slag, piekerent bedacht hij zal toch niet de waterleiding zijn die in de vloer zit,
op dit moment zit ik met een open-gebroken vloer en tot overmaat van ramp een groot gapend gat vanuit de slaapkamer kijk ik zo de badkamer in, me man wordt gek als hij thuis komt ;)
onee dat was hij al van mij geworden hahahahaha;)
ik hoop dat dit echt de laatste keer is dat ze de badkamer moeten slopen, ben er onderhand al 2 jaar zoet mee:(
fijne dag allemaal groetjes Adirana

3 opmerkingen:

  1. oh jesses dit klinkt niet gezellig meid dat zal me even zeer doen en wat een ellende met die huizen toch he ik wens je sterkte hoor meid en dat met die reuma oh jee ik begin steeds meer te begrijpen hoe dat voelt helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een pech heb je. Veel beterschap met je teentje. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt echt wel hele dikke vette pech !! Een ongeluk komt nooit alleen , zeggen ze. Sterkte ermee ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana