dinsdag 25 januari 2011

Ik Baal verschrikkelijk want...

Weer hetzelfde probleem vanuit me badkamer heb ik een lekkage naar me slaapkamer:(
het is nu onderhand al 2 jaar dat we daar met de woningbouw mee bezig zijn,
vorige week 2 man sterk om te verzinnen hoe ze het nu gaan aanpakken,
nou ze waren er na een uur nadenken uit hoor, er worden tegeltjes trapsgewijs over de bestaande tegels geplakt,
ik heb samen met me man de film van de afgelopen jaren laten passeren;)
en wij zijn er uit;)
vanmorgen de tegelzetter afgebeld en naar een opzichter en uitvoerde gevraagd of die met ons (mij manlief was aan het werk) rond de tafel wilde gaan zitten, want het probleem zit van onderen bij de vloer en niet aan de bovenkant,de uitvoerde had een mooie apparaat een camera die vochtplekken door tegels kon zien, en jahoor deze boerenmeid had gelijk, al 2 jaar roep ik het komt vanuit de hoek in de badkamer, daar was de grootste vochtophoping te zien,
dus nu moet heel me slaapkamer en badkamer leeg,
de badkamer begrijpen jullie wel;) maar doordat we 2 jaar geleden het laminaat moesten weggooien door het bol staan van het vocht, had ik mooi antiek uitziende vinyl gekocht dat bolt nou ook alle kanten op:(
we moeten voorlopig zonder vloerbedekking doen om de vloer helemaal vochtvrij te laten worden:(
ik baal zo erg dat begrijpen jullie wel he,
maar hopelijk helpen ze nu het probleem me woning uit, ik heb astma dus vocht en schimmels is uit ten boze, ik hoop dat ik over een tijdje weer wat meer normaal kan adem halen.
ik zal proberen om nog mijn afgemaakte kaartjes op het blog te zetten.
Groetjes en tot snel
Adriana

1 opmerking:

  1. Dat is erg , ik hoop dat het gauw verholpen zal zijn. SUCCES !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana