woensdag 19 april 2017

it's my party

Verjaardagskaartje gemaakt voor een vriendinnetje van van mijn kleindochter, het meisje is 8 jaar geworden :)


de volgende materialen heb ik gebruikt,

 

designer paper van stamping up papier:
it's my party designer 
cardstock van de bijpassende serie,

                                                                          Layering Circle Framelits Dies


Stampin'Up® produkten worden niet verkocht in (online) winkels maar kunnen alleen worden besteld bij Stampin'Up® demonstratrice's. Ik ben een onafhankelijke Stampin'Up® demonstratrice en wil je graag helpen om Stampin'Up® producten te bestellen en te zorgen dat ze goed af worden geleverd op jouw adres.
wil je meer weten over Stamping up producten, mail me dan gerust met je vragen,
ik zal je zo snel mogelijk antwoorden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana