woensdag 19 april 2017

mijn man was met spoed opgenomen

Beterschapkaartje gemaakt voor mijn man,

afgelopen zaterdag
15 april kwam hij s'morgens vroeg
naar beneden,
ik schrok me wild, zo grauw hij eruit zag,
hij voelde zich niet lekker en was erg benauwd,
de spoedpost gebeld en hij kon gelijk komen en werd met voorrang geholpen.
de dokter kon het verschil tussen copd en longontsteking niet goed horen, dus ook zijn bloed nagekeken, daaraan zag ze dat de ontstekingswaarde erg hoog waren,
dus naar huis met antibiotica..
moest met 48 uur verbeteren zoniet dan tweede paasdag terug komen, of als het verslechterd dan gelijk bellen..
heb hem onder de wol gestopt, en ik snel paar boodschapjes gehaald.
maar 2 uur later was hij zo erg benauwd dat hij bijna geen lucht meer kreeg..
dus weer de spoedpost gebeld, die wilde hem aan de telefoon hebben, om zelf te horen hoe hij klonk...
maar hij kon alleen maar mompelen kan niet praten, 
de spoedpost zei tegen mij blijf aan de lijn, 2 tellen later zei ze de ambulance is onderweg.
ppppfffff met 5 minuten was de ambulance al bij ons... en ging alles in een flits van snelheid..
met haastige spoed werd mijn man naar het ziekenhuis gebracht.
onderweg gelijk aan de zuurstof en infuus met een stoot prednison.
een zware dubbelen longontsteking 1 long was erg aangetast en de arts zei hoelang heb u al last want die ontsteking zit er al een tijdje...
tja hij is niet echt een type dat naar de huisarts gaat, hij zegt altijd gaat wel over;)
nou dit keer dus niet..
gelukkig hebben de medicijnen hun werk goed gedaan, en mocht hij dinsdag 18 april weer naar huis om verder uit te zieken en op krachten komen.




de volgende materialen heb ik gebruikt,

 

designer paper van stamping up papier:
it's my party designer 

Cardstock

This Whisper White 


 
                                                                          Layering Circle Framelits Dies


en de kikker van de stempelset

                                                                      Love You Lots Clear-Mount Stamp Set
ingekleurd met de inkpad.
emerald envy 



Stampin'Up® produkten worden niet verkocht in (online) winkels maar kunnen alleen worden besteld bij Stampin'Up® demonstratrice's. Ik ben een onafhankelijke Stampin'Up® demonstratrice en wil je graag helpen om Stampin'Up® producten te bestellen en te zorgen dat ze goed af worden geleverd op jouw adres.
wil je meer weten over Stamping up producten, mail me dan gerust met je vragen,
ik zal je zo snel mogelijk antwoorden.



3 opmerkingen:

  1. Dat was erg schrikken Adriana zo een snelle opname van je man, zal echt wel nodig geweest zijn...en fijn dat het nu alweer wat beter met hem gaat...doe hem maar lekker verwennen is hij er zo weer bovenop
    Je kaartje is ook weer heel mooi gemaakt...leuke details erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje ! veel beterschap gewenst
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dat moet enorm schrikken geweest zijn voor jou. Gelukkig dat het nu iets beter gaat. Heel veel beterschap gewenst!
    En je hebt een mooie kaart gemaakt!
    Bedankt voor je berichtje op mijn winactie
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Adriana